A nemzetközi járványhelyzet miatt tovább erősödött a cégek online tevékenysége. Egyre több online ügynökség van kialakulóban, amely azt a kedvezőtlen hatást is magával vonja, hogy egyre jobban hígul az online ügynökségi piac.

Vannak cégek, ahol barátok, ismerősök által írt kommenteket lehet felfedezni a véleményezési oldalukon. Ezért nagyon fontos meghatározni, hogy melyek azok a szempontok, amelyek egy online ügynökséget kiemelnek a sűrűjéből. A következőkben olyan ismérvek olvashatók, amelyek segítenek a profi online ügynökség kiválasztásában.

online ugynokseg

Az eredményes online ügynökség jellemzői

Kezdőként gyakran elkövetjük azt a hibát, hogy olyan online ügynökséget keresünk fel, amely az online térben valójában láthatatlan. Az ilyen cégeket javasolt messziről elkerülni. Nézzük meg, melyek azok a tényezők, amelyek a profi ügynökséget jellemzik:

● Ügyfélismeret: egy kiváló online ügynökség minden dolgozója úgy ismeri ügyfelének a célpiacát, azaz annak ügyfélkörét, mint a tenyerét. “Tán még azt is el tudja képzelni, hogy érzi magát a szupermarket polcán egy üveg juharszirup.” (P. Neuburg)

● Piacismeret: egy kiemelkedő ügynökség percek alatt feltérképezi ügyfelének iparági tendenciáit, ismeri ügyfelének versenytársi pozícióit.

● Trendkövetés: ha nem is egy időben jeleníti meg ugyanazokat a trendeket, mint például egy amerikai társa, de egy jó ügynökség tisztában van a jelenlegi nemzetközi trendekkel, és követi azokat, hogy azonnal tudjon reagálni az újabb változásokra.

● Magyarázatokat adnak: az ügynökség minden embere tisztában van azzal, hogy mit miért csinál az ügyfelek érdekében, és ezt el is tudja magyarázni az adott cég képviselőinek.

● Mérnek: a profi online cégeknek a legfőbb jellemzője, hogy rendszeresen mérik az online eszközeik eredményességét. A YellowBird Content and Lead Agency szinte minden online eszköz hatékonyságát méri Smart24 rendszerével. Valós időben méri ügyfeleinél a hírlevelek, a közösségi média, a Google-, a Facebook-hirdetések, videók eredményességét.

● Tudnak olvasni a sorok között: a Smart24 eredményeiből következtetéseket vonnak le a megvalósult kampányra vonatkozóan, majd ennek megfelelő lépéseket tesznek. A kapott számok alapján meghatározzák, hogy mely eszközök kapjanak több pénzt, esetleg mely eszközöket kell visszavonni. Azonnal reagálnak a beérkezett adatokra.

● Bátorságpróba: az évtizedek mindenhol a bátrakat igazolják. Akik mernek nagyot lépni, változni, váltani (Al Ries – Jack Trout). Az online marketingben sokkal könnyebben tesztelhető az a kampány, amely élesen eltér a többitől, vállalja egyediségét, amire azt mondja mindenki: “Hű, ez meredek volt!”.

Céges online marketing stratégia kidolgozása

Amennyiben a fentiek alapján valamilyen kérdésed merült fel cégeddel, meglévő vagy még csak alapjaiban kigondolt marketing kampánnyal kapcsolatban, úgy bátran keresd a Yellow Bird Content and Lead Agency online marketing ügynökséget!

 

SZPONZORÁLT TARTALOM

 

Hozzászólások