Irodalommal nyert a Libri a StarStore-on – A Trade magazin StarStore versenyén Magyarország legjobb üzletei vettek részt. A megmérettetésre közel húsz pályázat érkezett. A Libri a Szakbolt-non-food kategóriában bizonyult a legjobb pályázónak, amit az irodalom által inspirált karácsonyi bolttéri és kirakati installációjával érdemelt ki.

irodalommal nyert

A korábbi években SuperStore-ként ismert versenyre olyan boltok pályáztak, akiknél az értékesítési koncepciót leginkább kifejező dizájn, a célcsoport igényeivel láthatóan harmonizáló külső és belső bolti megjelenés köszön vissza, és akiknél mindez meglátszik a kommunikációban is. A pályázóknak még egy fontos kikötésnek kellett megfelelniük: fizikai értékesítési pontokkal is rendelkezniük kellett. Az üzletek profiljában nem volt megkötés, az élelmiszerbolttól a könyvesbolton át bármilyen típusú üzletektől vártak pályázatokat.

A szakmai zsűri a Szakbolt-non-food kategóriában jutalmazta a könyvkereskedelmi cég 2019-es karácsonyi kampányát, aminek kreatív koncepcióját a magyar irodalom két meghatározó alakja, Ady Endre és Szabó Magda gondolatai ihlették. A Libri tavaly karácsonykor a két szerző díszkötetével lepte meg vásárlóit. Az Élő Ady – Ady-antológia kortárs költők válogatásában című verseskötettel és Szabó Magda Daloljanak itt angyalok című, a szerző karácsonyi témájú írásait összegyűjtő könyvvel.

A kampány során az ajándékkönyvek egyedi tervezésű borítóit idézte meg a Libri Könyvesboltok művészi értékű dekorációiban. Ezeken olyan egységes látványelemeket használt a cég, amik a különböző csatornákon is erősíteni tudták egymást. Emellett a szerzők arcképei és gondolatai beltéri és kültéri plakátokról, valamint merchandising-tárgyakról köszöntek vissza.

A kultúraközvetítés mindig is fontos szerepet játszott cégünk szellemiségében. Ezért is indítottuk el tavaly új könyvsorozatunkat, ami korszakalkotó magyar írók írásaira koncentrál. Olyan szerzőket választottunk, akiknek gondolatai napjainkban is aktuálisak. Ezt a különleges sorozatot a magyar irodalom két halhatatlan alakjával, Ady Endrével és Szabó Magdával indítottuk útjára. Őket idén nyáron Szerb Antal követte csodálatos regényével, az Utas és holdvilággal – mondta el Sándor Gabriella, a Libri-Bookline marketing- és kommunikációs igazgatója.

A díjátadón a nyertes pályázók okleveleket, valamint a kiemelkedő teljesítményt szimbolizáló Hollóházi porceláncsillagokat vehettek át. Emellett a díj elnyerésével a StarStore logóját – az évszám megjelölésével – korlátlan ideig használhatják a díjazottak, így a Libri is.

StarStore 2020 nyertesei:

Kategória – Pályázat neve – Pályázó cég – Megtekinthető

Webshop Alza.hu – Bemutatóterem Alza.hu Kft. Budapest, Róbert Károly körút 54-58.
Bevásárlóközpont Hírösen sokszínű vásárlás- fókuszban a vásárló Tesco Globál Áruházak Zrt. Kecskemét, Talfája tanya 1.
Szakbolt-Food Lindt Store Fashion Street Lindt & Sprüngli (CEE)s.r.o. Budapest, Deák Ferenc utca 23.
Kisbolt Egészségtudatosság és friss pékáru az éjjel-nappaliban Mázsa Nordik Kft. Budapest, Váci út 96-98,
Hipermarket Környezetbarát megoldások és esztétikum a tatai INTERSPAR-ban SPAR Magyarország Kereskedelmi Kft. Tata, Május 1. út 33.

Nagykereskedelmi bolt Nehéz múltból a legtrendibb nagyker – avagy otthon, dekor, virág és ajándék. Észak-Kelet Flóra Kft. Miskolc, Szeles u. 67
Benzinkúti shop Shell Shop – Haller utca Shell Hungary Zrt. Budapest, Haller u. 56
Szakbolt-non-food Libri Könyvesboltok – Karácsonyi bolttéri és kirakati installációk Libri Könyvkereskedelmi Kft.
Diszkont LIDL Siófok – A Lidl Magyarország legnagyobb eladóterű áruháza – minden időben a vásárlókért LIDL Magyarország Kereskedelmi Bt. Siófok, Zamárdi utca 1-2.

Gasztro Be Real, Get The Real Arch&Beans Kávé Művek Kft. Budapest, Rákóczi út 5.
Szupermarket Kényelmi vásárlás környezettudatosan Co-op Star Zrt. Székesfehérvár, Király sor 55.
Közönségdíj Kényelmi vásárlás környezettudatosan Co-op Star Zrt. Székesfehérvár, Király sor 55.
Store of the Year Be Real, Get The Real Arch&Beans Kávé Művek Kft. Budapest, Rákóczi út 5.

Libri-Bookline Zrt.

A Libri-Bookline Zrt. a közép-európai régió egyik legjelentősebb kulturális vállalata. A kultúra első számú hiteles közvetítőjeként nemcsak könyvkereskedelemmel, de kulturális és CSR programokkal is jelen van a hazai könyves-irodalmi életben. A cégcsoport kiterjedt kiadói érdekeltségekkel rendelkezik. Többségi tulajdonosa a Libri Kiadói Csoportba tartozó kiadóknak (Libri Kiadó, Park Könyvkiadó, Helikon Kiadó, Jelenkor Kiadó, Kolibri Kiadó, Kalligram Kiadó, Diafilmgyártó). 2015-ben pedig részesedést vásárolt a Jaffa és a Scolar kiadókban. A csoport meghatározó tagja.

A Libri Könyvkereskedelmi Kft. évente mintegy 2,6 millió vásárlót szolgál ki 58 tagú, országos méretű könyvesbolthálózatában és webáruházában. 8 alkalommal nyerte el a Magyar Könyvkiadók és Könyvterjesztők Egyesülése által alapított Az Év Könyvkereskedője-díjat. 2019-ben kiérdemelte Az Ország Boltja 2018 Népszerűségi díját a Szórakozás és kikapcsolódás kategóriában.

2019-ben az Arany Penge megmérettetésen pedig a Váltsuk valóra a meséket elnevezésű karácsonyi kampányáért Arany pengét nyert, illetve ugyanezen a versenyen a cégcsoport megkapta az Év ügyfele díjat. 2020-ban a Libri irodalmi díjak pr tevékenységéért a Libri megkapta a Magyar Public Relations Sándor Imre Pr-Díját.

 

Mihályi Dávid PR-asszisztens
Libri-Bookline Zrt.

Kapcsolódó cikkünk ITT olvasható

 

Hozzászólások