A közösségi média felületein való hirdetésnek nagyon sok előnye van. Egyik, hogy folyamatosan megújul, vagyis különböző hirdetési formák kerülnek előtérbe időről időre, amik felkelthetik a felhasználók figyelmét, elérhetik a potenciális érdeklődőket. Amennyiben nyitottak vagyunk az újításokra, és merjük használni ezeket az új hirdetési felületeket, akkor pontokba szedve áttekinthetjük, melyik közösségi felületre mi is jellemző. A közösségi médián történő bejelentkezésekről röviden…

Facebook Live

A saját Facebook oldalunkon indítható élő videós közvetítés, amiről a felhasználók, követők jobb esetben értesítéseket is kapnak (ez a funkció kikapcsolható). Mi az élő videó előnye? Például a valós időben zajló esemény közvetítése, ha egy márkánk részt vesz például egy eseményen, kiállításon, vagy egy influencer tapasztalatára építve közvetítene, stb. Az élő videó alatt a felhasználók kommenteket írnak valós időben az eseménnyel, ezzel növelve a cégünk, termékünk felé az aktivitást.

Mire érdemes odafigyelni?

● Élőben közvetítünk, tehát utólag nem tudunk szerkeszteni, legyünk körültekintőek a tartalmat illetően.

● Ne indítsunk élő közvetítést olyan időszakban, mikor a követőink nem tudják megtekinteni az adást.

360 fokos videó

Az online marketing terén is lehet már térben gondolkodni. Ha van egy termékünk, amit tudunk posztolni 360 fokos videóban, akkor miért ne tennénk? Előnye, hogy látványosabb, mint a kép, és hosszabb ideig lefoglalja a követőinket a videó.

Mire érdemes odafigyelni?

● A videó minőségére. Ha nem megfelelő a videó minősége, akkor a követőink, ügyfeleink számára nem lesz élvezhető a 360 fokos poszt.

Instagram Stories

A pillanatok megosztása már az Instagramon is megoldható. Legyen szó képről vagy videóról, az élmények átadása csak egy meghatározott ideig lesz elérhető az ismerős publikum számára. Előnye abban rejlik, hogy egy jól kitalált ötlettel, látvánnyal megragadhatjuk a követőink figyelmét. A figyelemfelkeltés után pedig már csak annyi lesz a dolgunk, hogy a témához kapcsolódó landing page-re irányítsuk a felhasználót, amikor a story-kat felfelé húzza.

Mire érdemes odafigyelni?

● Itt is érvényes a kevesebb néha több elv. Az összes információt, amit át szeretnénk adni, ne zsúfoljuk bele ebbe a kis időbe.

● Tervezzük meg úgy, hogy ízelítőnek hasson.

● Kísérletezzünk többféle tartalommal: kép, rövid videó, Boomerang animáció. Az érdeklődési adatok alapján el lehet dönteni, melyik válik be legjobban a követőinknél.

Twitter Moments

A Twitter inkább a rövid üzeneteknek kedvez. Kevésbé orientálódik a vizuális formákra, mint az Instagram, viszont bő lére sem lehet ereszteni a szövegeket, mint a Facebooknál. A Twitter Moments előnye, hogy a több részletből álló közlendőnket összefűzhetjük, kiemelve a legfontosabbakat.

Mire figyeljünk oda?

● Az összefűzött Moments legyen egybefüggő.

● Legyen konkrét mondanivalója.

 

 

Hozzászólások