Melyek azok a gyakori buktatók, amelyekre sajnos akaratlanul is rászalad a hazai webshop-tulajdonosok döntő többsége? Ezt a kérdést feszegetjük ebben a bejegyzésben. Méghozzá azzal a nem titkolt szándékkal, hogy segítsünk messziről elkerülni ezeket a hibákat.

Lesz szó ügyvédi segítségről, kiszállításról, akciókról, fotókról és termékleírásokról is. Nincs más teendő, mint a gyakorlatban is alkalmazni az itt olvasottakat. Ezzel ugyanis elkerülhetetlenül is profitábilis lesz a webshopunk.

gyakori buktatok

Nem árt együttműködést kialakítani egy megbízható ügyvéddel 

Különösen akkor, ha az általunk forgalmazott termékkör is indokolttá teszi mindezt. Online kereskedelemmel foglalkozva ugyanis akaratlanul is fennáll a lehetősége annak, hogy előbb vagy utóbb lesznek reklamációk.

Éppen ezért célszerű aprólékosan és precízen kialakítani az általános szerződési feltételeket, és ezt minden lényeges felületen elérhetővé is kell tenni a vevők számára. Hogyha mindezt ügyvédi segítséggel oldjuk meg, azzal bebiztosíthatjuk magunkat előre is.

A szállítással kapcsolatban ne érje csalódás a vásárlóinkat

Vásárlóként nincs annál illúziórombolóbb, mint amikor betesszük a terméket a kosárba, majd a virtuális pénztárhoz érve látjuk a szállítási díjjal megnövelt értéket. Ennél léteznek elegánsabb megoldások is, amiket alkalmazni lehet.

Beépíthetjük például a szállítás díját az árazási politikánkba. Vagy pedig ajánljunk fel ingyenes kiszállítást abban az esetben, hogyha a vevő legalább tíz- vagy tizenötezer forint értékben vásárol nálunk. Így mindjárt más lesz a vásárlói élmény.

A fotók és termékleírások elhelyezésénél legyünk maximálisan igényesek

Sajnos a legtöbb webáruház-tulajdonos ezeket a tényezőket oldja meg felületesen, holott itt áll vagy bukik leginkább a sikerünk. Célszerű profi termékfotóst hívni, és olyan képeket készíttetni a termékeinkről, amelyek már önmagukban is kifogástalan minőségről árulkodnak.

A termékleírásnak pedig szép tagoltnak kell lennie, a tulajdonságok helyett sokkal inkább az előnyökre fókuszálni. A vásárlónak azt kell éreznie, hogy „ez pont az én problémámat oldja meg, mintha egyenesen nekem írták volna”.

Ne csak a folyamatos árakcióktól és kuponozástól reméljük a sikert – Gyakori buktatók

Webshop-tulajdonosként és online boltot üzemeltetve csábító lehet folyamatos akciókkal hívogatni az ügyfeleket. Ez viszont veszélyes játék. A túlzásba vitt akciók ugyanis folyamatosan a profitunkból nyesegetnek le, a végén pedig semekkora árrés nem marad.

Inkább dolgozzunk ki hatékonyabb marketingmegoldásokat, építsünk márkát! Alkalmazzunk tartalommarketinget, és legyen egy több ezer fős hírlevéllistánk! Hogyha ezt egy-egy influencer kampánnyal is meg tudjuk fejelni időnként, akkor elkerülhetetlenül is jönni fog a siker.

 

SZPONZORÁLT TARTALOM

 

Hozzászólások