Az LG Electronics (LG) összefogott a Net-a-Porter nemzetközi online luxusáruházzal, hogy egy limitált kiadású, kiváló minőségű, környezetbarát, természetes anyagokból készült ruhakollekciót alkossanak, amelyet úgy terveztek meg, hogy évekig hordható legyen. A #CareForWhatYouWear kampány részeként létrejött új kezdeményezés segíti a vásárlóknak a fenntartható gardróbot kialakítani.

Az LG által bemutatott és kizárólag a Net-a-Porter-nél kapható kapszulakollekció a NET SUSTAIN platform részét képezi, amelynek célja, hogy segítse a vásárlókat egy fenntarthatóbb életmód kialakításában és hozzájáruljon a divatiparra jellemző pazarlás globális problémájának csökkentéséhez. Ennek volumene ugyanis a Világgazdasági Fórum becslései szerint világszerte eléri az évi 400 milliárd dollárt.

A kezdeményezés az LG #CareForWhatYouWear (Törődj azzal, hogy mit viselsz) kampányának része, amely a vállalat hosszú távú, a globális szén-dioxid-lábnyom csökkentését célzó projektje.

Az LG nemzetközi kampánya arra hívja fel a vásárlók figyelmét, hogy miként csökkenthetik a ruházati hulladék mennyiségét azáltal, hogy a megfelelő mosás révén minimalizálják a textíliák károsodását.

A szövetkárosodás 18 százalékkal csökkent az LG F4V9RWP2W AI DD™ mosógép használatával a hagyományos LG FC1450S2W modellhez képest az Intertek tesztje alapján, amely a pamutprogram teljesítményét 2kg-nyi fehérnemű-töltettel vizsgálta. Az eredmények a töltet összetételétől és a környezeti tényezőktől függően eltérőek lehetnek.

A kampány emellett kihangsúlyozza a tartós, környezetbarát ruhák vásárlásának és az elhasználódott ruhák újrafeldolgozásának környezeti előnyeit. Kifejezi ezen kívül annak fontosságát, hogy a már nem hordott ruhaneműinket olyanoknak adjuk tovább, akik valóban viselni fogják őket.

Ennek érdekében az LG és a Net-a-Porter három, a divat fenntarthatósága iránt elkötelezett márkával — Mara Hoffman, Le Kasha és Bondi Born — lépett partnerségre, hogy olyan kollekciót alkosson, amely 100 százalékban tartós, gépben mosható, vegytisztítás nélkül is könnyen kezelhető anyagokból áll.

Az LG Zero Carbon néven tavaly jelentette be intenzív kibocsátás-mérséklési programját, amellyel kötelezettséget vállalt arra, hogy 2030-ra nullára csökkenti a globális tevékenységéből adódó nettó szén-dioxid-emissziót.

A világ egyik legismertebb ruhaápolási megoldásokat gyártó márkájaként az LG kellő tudással és tapasztalattal rendelkezik a hatékony mosás és textilápolás terén.

Az LG három ruhaápoló eszközével — a mesterséges intelligenciát alkalmazó AI DD™ mosógéppel, a DUAL Inverter hőszivattyús szárítógéppel és a Stylerrel — a vásárlók megnövelhetik kedvenc ruháik élettartamát, miközben az energiahatékonyság révén minimalizálhatják a gépek használatából fakadó környezetre gyakorolt hatást.

Az Intertek IEC 60456 5.0 verziójú tesztje alapján, amely a mosógép TurboWash39 mosóprogramját 5kg IEC töltettel vizsgálta a hagyományos (F4V9RWP2W és FC1450S2W modellek tesztelése során felmért) pamutprogram energiahatékonyságához képest.

 

„A ruhaápolási megoldások globális piacvezető szereplőjeként úgy érezzük, felelősséggel tartozunk a környezeti fenntarthatóságért — tevékenységünket pedig egyértelműen hitelesíti a Net-a-Porter-rel történő együttműködésünk” — mondta Dan Song, az LG háztartási gép- és légkondicionáló üzletágának elnöke.

„Az LG innovatív termékei és kezdeményezései jól szemléltetik elkötelezettségünket az iránt, hogy a világot egy jobb hellyé tegyük, és az élet ne csak napjainkban, de sok év múlva is minőségi lehessen.”

További hírek és információk a www.LGnewsroom.com címen érhetők el.

Forrás: Noguchi Porter Novelli

Hasonló cikkünk:

Használt ruháink ilyen utat járnak be. Tudtad?

 

Hozzászólások