„Az én németországi nyaralásom – 25 évvel a fal után” mottóval a Német Turisztikai Hivatal (DZT) mostantól új kampányt indít a különböző közösségi médiacsatornákon. Az akció központját egyrészt a kanadai videoblogger, Mike Corey és holland kollégája, Caspar Diederik a témához külön elkészített bloggervideói képezik, illetve nemzetközi fotóverseny indul az Instagramon.

Drezda, Frauenkirche. Fotó: Mike Corey

A témaspecifikus videoprojekt keretén belül Mike Corey és Caspar Diederik ebben az évben 12 kiválasztott németországi helyszínen egy-egy háromperces filmet forgat. A drezdai Frauenkirche, a dessaui és weimari Bauhaus-helyszínek, az esseni
Vámegylet-bánya
és a Szász-Anhaltban található nebrai korong első produkciós munkái már lezárultak. A turisztikai látnivalókat a rövidfilmek az elmúlt 25 évben bekövetkezett változások oldaláról mutatják be: a videókat a DZT YouTube-csatornáján lehet megtekinteni.


A berlini TV-torony. Fotó: Caspar Diederik


Nemzetközi fotópályázat az Instagramon

Az Instagramon található nemzetközi fotóverseny keretében a DZT augusztus közepéig keresi a legjobb képeket „Az én németországi nyaralásom – 25 évvel a fal után” témában. A DZT első díjként egy berlini utazást sorsol ki repülőjeggyel és két éjszaka szállással a Lindner Hotel Am Ku´dammban. További szállással összekötött díjakat ad az Europa-park Rustban, a Ringhotelek, illetve a Deutsches Jugendherbergswerk (ifjusági szállók szövetsége). A DZT a legjobb fotókat a kreativitás és a téma fontossága szerint értékeli.

Forrás: DZT

2014. július 28.

Hozzászólások