Díjmentes online képzéssel segíti július 13-án a munkakereső fiatalokat a Google Magyarország Grow with Google és a Coca-Cola Magyarország fiatalok munkaerőpiaci elhelyezkedését segítő #énjövőm programja.

munkakereso

A két nagyvállalat közös webináriumán a biztonságos online jelenlétről és a távmunkáról a Google szakértőitől tanulhatnak a résztvevők. Az álláskereséshez és munkavállaláshoz elengedhetetlen alapismeretekbe pedig az #énjövőm trénere enged majd nekik betekintést. Az előadások célja, hogy a munkakereső résztvevők útmutatást kapjanak abban, hogyan lehet a koronavírus-járvány utáni időszakban érvényesülni az online térben. S ezáltal sikeresen megtalálják a számukra megfelelő állást.

Hogyan alapozzuk meg a biztonságos online jelenlétünket? Mi a jó önéletrajz és sikeres állásinterjú titka? Hogyan hozhatjuk ki a legtöbbet a távmunkából? – Ilyen és ehhez hasonló kérdésekre kaphatnak választ azok, akik regisztrálnak a Grow with Google és az #énjövőm program július 13-i, közös webináriumára. A két nagyvállalat tavaly indította el együttműködését a fiatalok képzése érdekében.

Akkor elsősorban a vállalkozásindítás és az énmárkaépítés voltak fókuszban. Idén, a koronavírus-járvány által előidézett helyzet tanulságaira építve a webinárium a biztonságos online jelenlétre, a távmunka kihívásaira és előnyeire, a tudatos álláskeresésre és a munkavállalás lépéseire teszi a hangsúlyt.

Most először találkozhatnak majd a munkakereső résztvevők az #énjövőm program új moduljával is. Ez a munkavállalás jogi oldalát és a munkajog alapfogalmait mutatja be a résztvevőknek.

munkakereso

A Digital Workshop kezdeményezést négy éve indította útjára hazánkban a Google – a Grow with Google program égisze alatt. Az elmúlt időszakban már több mint 70 ezren vettek részt a kurzusokon. Ezek célja, hogy a résztvevők kézzelfogható tudással gazdagodjanak. Hogy jobban ki tudják használni az internet adta előnyöket, és ezen keresztül előre tudják mozdítani karrierjüket, vállalkozásukat.

A 2017-ben indított #énjövőm program képzései elsősorban az álláskereséshez, munkavállaláshoz és a munka világába való visszatéréshez szükséges készségek fejlesztésére fókuszálnak. A program indulásakor annak elsődleges célcsoportját a 18-30 év közötti ún. NEET (Not in Employment, Education or Training) fiatalok képezték. Az elmúlt évek során folyamatosan bővültek a célcsoportok. Mára már a nem tanuló, és nem is dolgozó fiatalok mellett kismamák, kisgyermekes szülők, hátrányos helyzetű fiatalok, egyetemisták, pályakezdők és fiatal vállalkozók számára is szerveznek képzéseket.

A július 13-i webináriumon a Google Digital Workshop két előadása foglalkozik majd a tudatos digitális jelenléttel és a távmunka kihívásaival és előnyeivel. Az #énjövőm előadásai pedig az önéletrajz és a LinkedIn profil rejtelmeit, valamint a munkajog alapfogalmait járják majd körül. A webináriumon való részvétel díjmentes, de regisztrációhoz kötött. Regisztrálni ezen a  linken lehet.

További információ a Grow with Google online képzéseiről: itt
További információ a Grow with Google webináriumairól: itt
További információ az #énjövőm programról és online képzések: itt

Az #énjövőm programról
Az #énjövőm programot 2017 őszén indította a Coca-Cola HBC Magyarország azzal a céllal, hogy a 18-35 év közötti fiataloknak segítsen a munkaerőpiaci elhelyezkedésben.

A program során szakképzett trénerek tartanak ingyenes, egynapos képzéseket a résztvevőknek, akik többek között önismeretben, állásinterjúra való felkészülésben, önéletrajzírásban, közösségi média használatban és vállalkozás indításban kapnak segítséget.

A 18-35 év közötti nem dolgozó és nem is tanuló fiatalok mellett a képzések elérhetők hátrányos helyzetűeknek, kismamáknak, fiatal nőknek, kisgyermekes szülőknek és fiatal vállalkozóknak is. A személyes képzések mellett a www.enjovom.hu oldalon online tananyagok is elérhetők. Ezek elsősorban azoknak nyújtanak segítséget, akik a távolság, vagy időhiány miatt nem tudnak részt venni a személyes képzéseken. A programot 2019 óta együtt szervezi a Coca-Cola HBC és a The Coca-Cola Company. Fókuszba a fiatal nők, a kismamák, kisgyermekes szülők képzése áll.

A Google Digital Workshop-ról
A Google Magyarország társadalmi szerepvállalása jegyében 2017-ben indította el a Digital Workshop országos programot. Ez előadások és workshopok, továbbá online tanagyagok formájában, digitális tudások és eszközök oktatásával segít. Segíti a vállalkozásokat a növekedésben, a munkavállalókat a karrierjükben való előrelépésben és a munkakeresőket az elhelyezkedésben. A program elsődleges célja a magyarországi vállalkozások és munkavállalók digitális felzárkóztatása annak érdekében, hogy jobban megállják a helyüket az online világban.

 

Hasonló témájú  cikkünk a Montázs Magazinban

 

 

 

 

Hozzászólások