Ilyenkor alapvető, minden nap fogyasztott élelmiszereinket gondosabban válogassuk meg, ügyelve, hogy azok ne csak energiát biztosítsanak, de immunrendszerünk épülését is szolgálják. Egészséges tejtermékek fogyasztásával könnyedén jutunk extra vitaminokhoz és ásványi anyagokhoz.

A finom, zsírszegény sajtok remek választásnak bizonyulnak és rendkívül változatos módon fogyaszthatóak. Teljes értékű élelmiszerként a sajt rendkívül fontos fehérjeforrás, magas kalcium- is foszfortartalma miatt pedig nélkülözhetetlen csontrendszerünk és fogaink védelmében. Már napi 5 dkg sajt elfogyasztásával fedezhetjük szerveztünk kalciumszükségletének 20-30%-át, ráadásul koncentrált formában tartalmazza a tej értékes összetevőit. Magas az A-, E- és D-vitamintartalma,  de tartalmaz B-vitaminokat, folsavat és C-vitamint is. A sajtkészítményeket a sietős mindennapokban sem nehéz az étkezés részévé tenni, hiszen a praktikus szeletelt vagy darabolt sajtok ideálisak egy gyors szendvics, vagy egy ízletes saláta elkészítéséhez.  

Szokásos reggeli, délutáni italainkhoz is inkább válasszuk a vitaminokkal és ásványi anyagokkal dúsított Tolle Vitál tejet. A benne található A, B1, B6, B12, C, D, E vitaminok, kalcium és a folsav nemcsak csontjaink, de bőrünk, hajunk, szemünk, szívünk és érrendszerünk működését is támogatja, és nem utolsó sorban idegrendszerünk kiegyensúlyozott működéséhez is hozzájárul. Ne felejtsük: a Vitál tejet legjobb hidegen fogyasztani! Nemcsak kényeztető, friss íze kedvéért, hanem mert a melegítés, forralás csökkenti a tej vitamintartalmát.

Látogasson el a Tolle FittKlub honlapjára, ahol további hasznos tippeket és ünnepi recepteket is talál!

Forrás: Arteregó Kft.

2012. december 17.

Hozzászólások