Gyűjtögessünk, majd alkossunk a gyerekekkel közösen. Október csodálatos hangulatát beköltöztethetjük az otthonunkba is. Varázsoljuk meghitté lakásunk minden szegletét. A FittKlub weboldalán októberben is remek programjavaslatokat, hasznos cikkeket és életmódtippeket olvashatunk, amelyek segítenek egészségesen és izgalmasan eltölteni az előttünk álló őszi napokat.

Töltsünk el aktív perceket a szabadban. Ne ijedjünk meg a hűvösebb napoktól, ilyenkor is nyugodtan kimozdulhatunk. Tegyünk hosszú sétákat, kiránduljunk és próbáljunk ki új sportokat. Egyre népszerűbb a botos séta, azaz a Nordic Walking. Merüljünk el benne és tapasztaljuk meg jótékony hatásait.

A szabadban töltött percek után nyugodt lelkiismerettel jöhet a lazítás. Meleg otthon, forró tea és nyújtózás a takaró alatt. Mindezek mellett olvashatunk a meditáció technikáiról is. Az aromaterápiás fürdőzés, valamint az illóolajok is érdekes titkokat rejtenek magukban. Ismerjük hát meg az általuk nyújtott élményt.

A lelki energiák feltöltése mellett ne feledkezzünk meg szervezetünk, immunrendszerünk védelméről sem. A melengető őszi teavariációkkal együtt fedezzük fel az őszi zöldségek, gyümölcsök jótékony hatásait!

Tipp: Banános házi joghurt

Hozzávalók: 0,5 l natúr joghurt, 2 db banán, 1,5 dl Tolle ESL tej, fél csomag főzés nélküli pudingpor, csokis gabonagolyó

Elkészítés: Először a pudingport a tejjel csomómentesre keverjük. Utána jöhetnek bele a banánkarikák, amiket előzetesen villával pépesre nyomkodtunk. Hozzáadjuk a joghurtot is. Csokiforgáccsal díszíthetjük.

Turmixok

A turmix alapját a tej és a méz nyújtja. A zöldségek és gyümölcsök arányát pedig általában a fantáziára és a hűtő tartalmára lehet bízni. Fahéj és tejszín segítségével az italt díszíthetjük és látványosabbá varázsolhatjuk.

Mézes barackturmix: az alapon kívül szükségünk van 2 őszibarackra,  2 banánra és fahéjra.

Mézes körteturmix: az alapon kívül szükségünk van 3 körtére, 3 sárgarépára és 1 őszibarackra

Mézes narancsturmix: az alapon kívül szükségünk van 2 sárgarépára, 1 céklára, 1 narancsra és 6 szem eperre, (helyettesíthető egyéb gyümölccsel vagy egyszerűen elhagyható )

A fent említett témákon túl más érdekes cikkeket is találhatunk a FittKlub októberi írásai között. Lazítsunk, szórakozzunk és persze figyeljünk egészségünkre, töltsük fel vitaminraktárainkat! Remek időt és felhőtlen pihenést kívánunk!

Forrás: Arteregó kft.

2013. október 9.

Hozzászólások