A Cruciani C évről évre indít jótékony célú kezdeményezéseket. Idén a márka életében – a stílusosság mellett – a természetvédelem kapja a főszerepet. A cég az Olaszországban induló OasES kampány keretei között a WWF Itáliával együttműködve támogatja és védelmezi a felbecsülhetetlen természeti értékeket. A ritka fajokat és élőhelyeiket olyan tényezők veszélyeztetik, mint például a beépítések, az illegális vadászatok és az erőforrások mértéktelen kihasználása. 

A Cruciani C a nemes cél érdekében vadonatúj karkötővel mutatkozott be, amelyet kimondottan a WWF-nek ajánlott. Az alapítvány emblémája, a panda ezúttal egy elegáns makramékarkötő alapmotívumaként jelenik meg klasszikus fekete-fehérben és olyan ragyogó színekben pompázva, mint a neon pink és a neon sárga. 

A természetvédelem kérdése azonban, akárcsak a divat, nem ismer országhatárokat, így a kezdeményezés Magyarországon is folytatódik a Cruciani Hungary és a WWF Magyarország együttműködésében. A kampány 2013 augusztusában indul és egészen jövő márciusig tart, amikor egy nagyszabású rendezvénnyel zárul majd. A karkötő már minden Cruciani viszonteladónál megvásárolható, Budapesten és vidéken egyaránt, kiskereskedelmi ára pedig 2990 Ft. A karkötők értékesítéséből befolyó összeg 20%-ával a Cruciani Hungary a WWF Magyarország Hiúzvédelmi Programját támogatja, amely egy kifejezetten magyar kutatási és fajvédelmi program.

A Cruciani C segítségével mostantól tehát nem csak stílusosságunk, de természeti kincseink megőrzéséért is naponta tehetünk valamit. 

WWF Magyarország

2013. augusztus 13.

Hozzászólások