A várakozási idő tekintetében összességében úgy vélekednek, hogy előzetes időpont egyeztetésre alig van szükség, hiszen bejelentkezés nélkül is gyorsan el tudják intézni ügyeiket. Az igazgatási, adó, családvédelmi, beruházási, főépítészi, építéshatósági és gazdálkodási osztályokról beérkezett kérdőívekből kiderült: a válaszadók 85 százaléka összességében nagyon elégedett a hivatal tevékenységével, 80 százalékuk az ügyfélirányítási rendszert is megfelelőnek találja.

A felmérés során az is kiderült: az ügyfelek 60 százaléka nem tájékozódik az interneten az ügyintézés menetéről, a világhálót használók többsége azonban jónak és hasznosnak tartja a város hivatalos honlapján (www.kecskemet.hu) közzétett információkat. Az internetező ügyfelek általában igénybe vették már a honlapon lévő szabályozási terv webtérkép felületet, amelyet hasznosnak, informatívnak tartanak. Az internetezők szívesen készítik adóbevallásukat elektronikus úton, 90 százalékuk ezt a programot is könnyen kezelhetőnek, egyszerűnek, gyorsnak találja.

Kecskemét Megyei Jogú Város Polgármesteri Hivatala

Sajtóközlemény – 2013. szeptember 5.

Hozzászólások